tisdag 8 september 2009

Lite allt möjligt

I helgen har jag och min prinsessa passat Vincent. Det gick jättebra, matade honom, badade honom och nattade honom. Just nu saknar jag honom så oerhört mycket och hoppas att jag får vara barnvakt snart igen. Puss på dig lilla Vinnie, min lilla hjälte!

Igår, Måndag var i Grästorp hos min goda väninna Sofia som hade blingo party (ekologiska barnkläder). Hade jättetrevligt och så lyckas Sofia alltid bjuda på så otroligt god mat och igår blev det en utsökt kycklingpaj. Om du läser det här Fia så vill jag gärna ha receptet. Pajen var supergod.

Idag har jag givetvis jobbat, har massor att göra och det är ju bara så kul. Åkte och handlade mat efter jobbet, skyndade mig för att hinna hem till Glamour. Ja, jag vet, det är så dåligt men jag kan bara inte låta bli att titta på det. Ibland tittar jag på "Våra bästa år" vilket jag bör skämmas för att jag gör.

Nu ligger jag i soffan o bloggar o tittar på "the mentalist" på samma gång. Skådespelaren som spelar seriens huvudperson Patrick Jane är ju som godis för ögonen.........Mums. Skall fortsätta koncentrera mig på serien.

God natt!

3 kommentarer:

Ekomam sa...

Hej där!
Nostalgiserier är inget man ska skämmas för...
Om du skulle få receptet så får du gärna lägga det här så jag också kan få. Har berömt den till mina väninnor idag. Och hur oerhört trevlig gäng ni var. Som att man aldrig ville åka hem ju!
/Carolina

Salsays sa...

Ok Syrran, jag tycker du borde skämmas för Våra värsta år och Glamour. Jag begriper inte att du tittar på dessa eländiga serier. Men vi har ju inte precis samma smak när det gäller en hel del grejer. The mentalist däremot mmm han e het, fast jag vet inget om serien.

Vinnie saknar dig med. Du är säkert trevligare mot honom än vad jag är. Ja, du vet ibland får han infall och blir väldigt lik hans pappa till humöret... Då är han jobbig. Fast han e ju förbannat söt. Speciellt när jag måste pussa honom till sömns och han ler samtidigt för han tycker det är så mysigt.

SofiaW sa...

Hej! Ska fixa receptet! Glamour och Våra bästa år behöver du inte skämmas för ju. (Då måste ju jag också göra det, och jag skäms inte för mycket vettu). The Mentalist spelade jag in igår men visst, han är namnam!

Puss & Kram, Sofia