fredag 4 september 2009

G-Force på bio!

Idag har jag varit och sett G-FORCE på bio. Den var jättebra och min prinsessa tyckte att den var jätte kul. Rekommenderar både vuxna och barn att se den.
Har givetvis hunnit med att jobba idag och det känns som om jag har hunnit uträtta en hel del. Vädret har varit uselt, regnigt, grått och blåsigt. Kan verkligen inte släppa att vädret har varit så trist det senaste.
På grund av det usla vädret lägger jag in ett par bilder från vår semester i Turkiet. Behöver tänka på sol och värme och påminnas om att man har fått uppleva lite av det under sommaren som gått.
Jag och min prinsessa.

Katten Garfield ligger och solar sig på mammas solsäng.
Visst e han söt!


1 kommentar:

Ekomam sa...

Tack för din kommentar! Och vad snabb du var!
Jag var ju tvungen att kika in här också så klart!
SOm du själv sa_: Jättefin abilder, verkligen! Nu har du en ny följare!
Kram Carolina