lördag 7 februari 2009

Melodifestivalen!

Jag och min kära väninna Madde laddade upp med choklad, chips och hembakad pizza idag då det äntligen var dax för den första deltävlingen av melodifestivalen. Hade hört 60 sekunder av låtarna på SVT:s hemsida och föll direkt för Shirley Clamps bidrag men det gick ju inte ens vidare. Konstigt tycker jag!
Ja, ja, trots att det inte gick helt som jag ville i melodifestivalen så var det trevligt att umgås med Madde. Man hinner ju inte ses så ofta som man skulle vilja nu för tiden så jag är glad för var enda minut. Idag kom vi att börja prata om hur vi lärde känna varandra och om en massa gamla minnen. Slutsatsen är att vi har haft himla kul ihop. Tycker att det är vansinnigt roligt att vi har hållit kontakten alla dessa år även om vi periodvis avståndsmässigt har varit långt från varandra. Kommer ihåg att vi bevväxlade när jag bodde på Irland exempelvis och jag vet att jag har kvar alla breven. Då var vi inte så bra att mejla och sms:a :-)
Kram på dig Madde, ibland vet jag inte vad hade gjort utan dig min vän!

Inga kommentarer: