fredag 20 februari 2009

Bruschetta!

Igår åkte vi till gymmet efter jobbet. Jag tillbringade mest tid på löpbandet då jag tycker att det är vansinnigt tråkigt att styrke träna. Efter 1 timma på gymmet kände jag att jag var väldigt sugen på bruschetta som enligt mitt tycke är bland det godaste som finns. Väl hemma penslade jag lite bröd med olja och bruschetta krydda och grillade det i ugnen. Vi hackade tomater och avocado. Vi skivade lite mozarella och serverade allt detta med meche sallad och ruccola. Det var så otroligt friskt och gott. Det vattnas i munnen bara jag tänker på detta. Italienskt är ju så gott.

Man skall inte snåla med vitlöken!

Godast blir detta om man använder italienskt lantbröd.


1 kommentar:

Unknown sa...

undrar var du köper din krydda ngn stans.....kan inte hitta den ngnstans?? tacksam för svar snarast,mvh tina