torsdag 5 februari 2009

Jobb, högskola och gym!

Idag hoppades jag att jag drömde att väckarklockan ringde men det var sant. Släpade mig upp ur sängen, skitsur så klart för jag är ju inte särskilt morgonpigg. Efter att ha duschat och piffat till mig åkte jag till jobbet, kom i tid.........Helt otroligt! Slutade jobbet lite tidigare för att åka vidare till Högskolan för att gå på min projekt ledningskurs som för övrigt är väldigt intressant. Det drog givetvis ut på tiden men när vi väl var färdiga åkte jag till Friskis där jag mötte upp min prinsessa och Sergio. Prinsessan gick på sin gympa och vi vuxna tränade på gymmet. Kommer garanterat att ha träningsvärk imorgon.

På väg hem från gymmet berättade min prinsessa om sin dag på skolan och om hennes hemspråkslektion i spanska, hur allt hade gått och vad de hade gått igenom. Är så glad att hon tycker att det är kul.

Till helgen kanske Sally, Maaartin och lilla busbebben kommer och hälsar på. det ser jag verkligen fram emot till.

Inga kommentarer: