lördag 7 november 2009

Lite av varje!

Idag har jag varit hos frisören och klippt mig, något som verkligen behövdes. Nu är alltså topparna toppade och färgen fixad och det känns helt underbart. Mötte upp Madde med familj på stan efter frisörbesöket och shoppade lite. Det blev en svart klänning, ett halsband och ett par sportiga skor. Nu skrattar alla som läser detta och undrar vad jag skall med ett par sportiga skor till och det vet ärligt talat inte jag heller.......Kan tänka mig att de används ett par gånger sedan kommer de att få pryda min skohylla. Till min prinsessa köpte jag en jättesöt pyjamas med hello kitty motiv, den är rosa så klart!

Har varit på jobbet en stund och jobbat och nu är jag hemma igen och försöker att ta tag i min strykhög. Jag funderar mycket allvarligt på att anlita någon som kan tänka sig komma hem till mig och stryka ett par timmar i veckan så att jag kan slippa det.

Just nu sitter min underbara prinsessa och tittar på barnkanalen och jag skall alldeles strax gå och sätta mig bredvid henne så att vi kan mysa för det är det bästa som finns..........

1 kommentar:

Lilla pissmyran sa...

Fick inte ni följa med Mr Modefaschion till Malaysia??? ;)

Kram