fredag 30 oktober 2009

Fullt upp hela veckan!

Vilken vecka det har varit.........Det har verkligen varit fullt upp men jag klagar absolut inte, tycker bara att det är kul. På tisdagen var jag och mina chefer på restaurang Pirum tillsammans med en av våra italienska leverantörer. Maten var väldigt god, sällskapet trevligt och miljön var jättefin. På Onsdagen hade vi personalfest. Vi bowlade sedan samlades alla hos chefen där vi åt mat gemensamt sedan var det jacuzzi bad för de som önskade. Igår Torsdag hade vi möte och utbildning på jobbet och på kvällen var jag och min lilla prinsessa hos min föredetta arbetskamrat Inga-Lill. Som vanligt bjöds det på god mat och en jättegod chokladrulltårta fylld med creme fraiche, Philadelphia ost och lemon curd, mums vad gott det var........

Imorgon kommer Anna, Ola och Viktor på besök hem till oss.......Längtar!

Inga kommentarer: