torsdag 12 november 2009

Italien

Jag har varit i Italien på tjänsteresa och hade förmånen att hinna med lite utflykter och aktiviteter.

Flög från Stockholm till Milano på Söndagen och gick på fotbollsmatch på kvällen. Inter spelade mot Roma. Resultat 1-1.
På Måndagen åkte vi vidare till Bergamo och där åt vi en hel del glass.

Mätta och belåtna, Tim, Nils, Jonas, jag Johan och Klas.

Jag och Jonas i gamla staden i Bergamo.

Det finns mycket vacker arkitektur i Bergamo.

På Tisdagen åkte vi till Garda sjön och det var oerhört vackert.

Jag är var givetvis jätteglad att få se denna vackra plats.

Vi åkte vidare till Florens då vi besökte en leverantör. Här står jag efter en fantastisk Italiensk lunch tillsammans med Ilaria.

Så vackert och fridfullt.

Resans höjdpunkt var absolut Rom. Observera att Gucci butiken ligger till höger. Jag kunde inte låte bli och köpte mig en riktigt snygg Gucci handväska.

Prada!



Jag, Diego, Tim, Nils, Klas, Joakim och Jonas.



Diego och jag.

Inga kommentarer: