lördag 10 januari 2009

Utmaning

Har blivit utmanad av min syster.

8 favoritprogram

1. Vänner
2. Sex and the city
3. Greys anatomy
4. Desperate housewives
5. seinfeld
6. CSI Miami
7. två och en halv män
8. Spin city

8 saker jag gjorde igår

1. Vaknade
2. Duschade
3. lagade mat
4. Surfade
5. Tittade på TV
6. Lekte med min prinsessa
7. Hängde upp tvätt
8. Läste

8 saker jag ser fram emot

1. Att Sallys bebis skall komma snart så att jag kan få krama den.
2. sommaren
3. Bada i havet
4. Att gå på bio med min kompis Madde o se en riktig tjejfilm
5. Att klara nästa delkurs på högskolan
6. Att ha en tjejdag med min prinsessa
7. Ett nybyggt hus så att man kan slippa renovera..........
8. Bli gammal med den jag älskar

8 Favoritrestauranger

Oj, jag tycker om så många restauranger....Kan inte välja, äter dessutom ute alldeles för ofta.

8 saker på min önskelista

1. Att min prinsessa skall vara frisk och lycklig
2. Att familj och vänner skall vara lyckliga och friska
3. Fred på jorden (låter som fröken Sverige eller miss universum deltagare)
4. Att människor inte skall behöva svälta eller lida
5. Semester
6. Att se tillbaka på mitt liv när jag blivit gammal och känna känna mig tillfreds och nöjd.
7. Att min prinsessa förstår hur mycket jag älskar henne
8. Att bli bättre på att laga mat.

Inga kommentarer: