lördag 11 juli 2009

Underbara Svenska sommar!

Det dåliga vädret har tvingat mig att ta tag i tvätt, strykhögar och städning, men är det inte lite trist? Var är solen och värmen?!

Idag har jag hyrt en film med Edward Norton som heter"Pride and glory" och så har jag köpt en film som jag har sett många gånger hos min underbara väninna Madde som heter: "Hur man blir av med en kille på 10 dagar". I rollerna ser man Kate Hudson och sexiga Matthew McConaughey. Vill man skratta hysteriskt så skall man absolut se den här filmen. Jag vet i och för sig inte om man behöver så mycket som 10 dagar för att bli av med en del män, man kan ju sätta lite press på dem så brukar de bli förvirrade och sticka ganska omedelbart. Detta gäller givetvis inte alla.........

Till min prinsessa köpte jag Barbie filmen Mermadia som handlar om älvor och en sjöjunfru. Mycket rosa och mycket som glittrar i den filmen så den har verkligen gått hem.

Kram
-T-

Inga kommentarer: