torsdag 9 juli 2009

Nackspärr!

Idag vaknade jag med värsta nackspärren. Kan bero på att jag och min prinsessa rör oss mycket i sömnen. Det är så mysigt att sova bredvid min lilla prinsessa även om jag ofta vaknar på morgonen av att jag har hennes ena fot i ansiktet.

Igår gjorde jag och min prinsessa rent i hamstrarnas bur så nu har lille Hamstervill och lilla hamstervilla rent och prydligt omkring sig. Vi bestämde även att om det skulle bli några fler hamstrar så skall de få heta Darth-hamster och prinsessan hamster Lea. Lite inspiration från Star Wars för att döpa kommande hamstrar är aldrig fel.

Idag är det mulet och lite rått ute. Tråkigt för dom som har semester. Hoppas att det blir fint väder snart. Har tittat lite på väderprognosen och det skall väl bli finare väder framåt helgen.

-T-

1 kommentar:

Salsays sa...

tell me about it. Vincent jagar mig på natten för att han vill ha mina bröst. Ibland hänger mitt huvud utanför sängen när jag vaknar. Men klart värt det. Måste ju känna hans doft intill mig.