söndag 1 mars 2009

Tjejdag med min prinsessa!

Nu var det ett tag sedan jag skrev men det har varit en intensiv vecka. Ja ved händer då......Köket håller på och rivas ner, snickaren kommer ju på måndag och monterar upp det nya. Med tanke på att det är lite rörigt hemma på grund av detta bestämde jag och min prinsessa oss för att åka till G-torp och sova över men innan det gjorde vi en snabbvisit i Trollhättan för att shoppa lite. Vi passade även på att äta gott och fika, det blev både cheescace och glass till fikat. Vad gäller shoppandet så köpte jag en tröja, en blus och en ny handväska. Är ju svag för väskor och skor.......

När vi var klara med shoppingen och fikandet åkte vi till G-torp för att lite senare på kvällen titta på melodifestivalen. Ja vad skall man säga Darin var ju där och uppträdde som paus underhållning och allt jag har att säga om det är att jag var helt förtrollad, vilken röst och vilka ögon han har?!

Inga kommentarer: