onsdag 23 december 2009

I am dreaming of a white christmas......

Har varit ganska dålig på att skriva här på bloggen de senaste månaderna men jag har verkligen haft väldigt mycket att göra, både på jobbet och hemma. Nu är det i allafall skönt att det snart är jul och så är det härligt att få vara lite ledig. Idag har jag varit på staden och handlat den sista julmaten. Jag hade redan ordnat med det mesta under veckan så det blev bara en matkasse nu med några ingredienser som jag glömde häromdagen.

Skall snart sätta igång och försöka ge mig på att göra jansson för andra gången i mitt liv. Jag hoppas att det blir bra för jag får en hel del gäster imorgon och då vill man väl glänsa lite.

Nu får jag börja skala potatis......Imorgon kommer tomten och visst är det fullkomligt underbart att det har snöat......Min önskan slog in, det blev en vit jul till slut!

Kram

Inga kommentarer: