torsdag 13 augusti 2009

Vad är det för väder?

Allvarligt talat, var inte vädret bättre på somrarna när jag var liten? Jag kan bara minnas solsken och bad från mina barndoms somrar. Eller var de regninga och gråa, har jag förträngt att det kunde regna flera veckor på sommarloven / semestern som det gör nu för tiden?

I skrivande stund öser regnet ner utanför mitt fönster. Det har åskat hela förmiddagen och så har det blåst en hel del........Det var samma sak igår, regn, regn och mera regn då passade jag på och hyra en film, "en shopaholics bekännelser" som var väldigt kul och ja, man känner igen sig emellanåt.

-T-

1 kommentar:

Lilla pissmyran sa...

Håller med, nu får det allt sluta att regna, minns heller inte att det regnade så mycket när man var liten...

Vilken lyx att ha en lägenhet att bo i när ni åker till Turkiet. Det har dom gjort rätt i att unna sig Pappa Åke å mamma Mona ;-)

Ha det bra!
Kram