fredag 12 juni 2009

Skolavslutning

Idag var jag på min prinsessas skolavslutning. Tårarna rann ner för kinderna på mig när hennes klass uppträdde. De var så duktiga och min prinsessa var givetvis fantastisk, enastående och bäst!

Efter skolavslutningen frågade jag prinsessan om vi skulle gå äta på någon trevlig restaurang, tänkte att det kunde passa om hon fick välja eftersom det var skolavslutning. Jag hade förhoppningar om att hon skulle önska att vi skulle äta på Italia eller Troja men min vackra prinsessa ville till sin "favorit restaurang" som hon så väl uttryckte, nämligen McDonald`s. Ok, kanske inte riktigt vad jag hade hoppats på men vad gör man inte för sin prinsessa.

Efter det åkte vi till hem till Madde så att min prinsessa och Thea kunde springa av sig lite. De är väldigt bra på att leka och busa och väldigt duktiga på att hoppa Maddes säng och soffa.

Nu skall jag lägga mig o softa en stund och mysa med min lilla prinsessa.
-T-

Inga kommentarer: