måndag 3 november 2008

Imorgon......

Imorgon skall amerikanerna gå till vallokalerna för att rösta på den de anser bör bli president. Jag håller tummarna att det skall rösta rätt den här gången.....need I say more?

Jag har tråkat ut min omgivning med mitt engagemang i det amerikanska valet. Jag kan ärligt påstå att jag e trött på smutskastningen och hysterin kring det men jag tror (vet) att resultatet av det här valet faktiskt påverkar många människor och då menar jag inte bara amerikaner. Det kommer att påverka människor i andra länder också. Om jag skulle fråga någon som är expert på marknadsekonomi eller i finans frågor så kan jag lova att den kommer att ha teorier om att resultatet av presidentvalet kommer att påverka det ekonomiska/finansiella läget i världen. Om det påverkar positivt eller negativt beror givetvis på vem som blir president.

Jag kommer hursomhelst att vara super taggad imorgon.

-Vem vinner McCain eller Obama?
-May the best man win.

Inga kommentarer: